Przedsiębiorco, wypromuj swój biznes w sieci! Zacznij od pozycjonowania w wyszukiwarce

03.10.2019

 

Masz zdjęcia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Prowadzisz własną firmę, jednak interes nie idzie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami? Być może problem leży w kwestii marketingu. W dobie XXI wieku promocja w internecie jest bezwzględną podstawą. Gdy odpowiednio o nią zadbasz, biznes zacznie przynosić zyski. Na początek najlepiej zrobisz, zlecając agencji pozycjonowanie strony w Google. Co obejmują te działania oraz w jaki sposób przełożą się one na rozwój Twojej działalności? Odpowiedzi znajdziesz poniżej!

 

Pozycjonowanie to złożony proces, pozwalający firmom zaistnieć w internecie 

Składają się na niego takie czynności, jak: 

- optymalizacja SEO – pod tym pojęciem kryje się dostosowanie strony www pod kątem wymagań, stawianych przez wyszukiwarkę. To również zmiany w kodzie witryny i odpowiednie przygotowanie treści, które są widoczne dla osób odwiedzających stronę: opisy produktów, usług, podpisy zdjęć, artykuły branżowe, wpisy na firmowym blogu. Działania SEO stanowią podstawę pozycjonowania, ponieważ wyłącznie dobrze przygotowana strona będzie się prawidłowo indeksowała. To od optymalizacji należy zacząć zmiany, w rezultacie których promowana witryna trafi na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. 

- linkbuilding – pozyskiwanie odnośników, prowadzących do pozycjonowanej strony z zewnątrz. Jest to jedno z trudniejszych zadań specjalistów SEO, zatrudnianych przez dobre agencje interaktywne, jak np. AFTERWEB. Pozyskiwanie linków musi być przeprowadzane rozważnie, gdyż małowartościowe odnośniki nie zwiększą mocy strony. Co więcej, Google ma zwyczaj karać nieetyczne praktyki pozycjonowania, poprzez nakładanie na strony filtrów. 

- content marketing – w skrócie rzecz ujmując, jest to dystrybucja artykułów i innych treści, mających za zadanie zaangażować społecznie odbiorców, przekonać ich do swojej firmy w nienachalny sposób. Prowadzi się go, regularnie tworząc i rozpowszechniając teksty, skłaniające do korzystania z naszych usług. Ważne jest, aby content marketing w przypadku firm lokalnych promował działalność klienta na rynku regionalnym. Dla przykładu, zakład kosmetyczny z miasta Gdańsk wymaga reklam, publikowanych na lokalnych serwisach. Tych, odwiedzanych przez mieszkańców Pomorza, gdyż to oni mogą być zainteresowani skorzystaniem z usług, świadczonych w ich okolicy. 

Wszystkie wymienione wyżej elementy składające się na pozycjonowanie są niezbędne do tego, aby dominować w organicznych wynikach wyszukiwania. Warto zaznaczyć, że specjaliści SEO, którzy zajmują się ich wdrażaniem, bazują na szczegółowych audytach. Ich praca opiera się zatem na konkretnych danych – dopiero po ich przeanalizowaniu, agencja przedstawia strategię pozycjonowania. Weryfikacja ruchu organicznego oraz widoczności w Google, analiza słów kluczowych i sprawdzenie wszelkich kwestii technicznych to wybrane czynności, przeprowadzane w ramach audytu SEO. Na jego podstawie specjaliści są w stanie wdrożyć działania pozycjonerskie, które pozwolą klientowi wypromować swoją firmę w internecie.


 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

red. DDWLKP.pl | źródło: materiał partnera

Komentarze