Prowadzisz firmę i masz trudności z pozyskaniem odpowiedniej liczby klientów? To dlatego, że słabo widać Cię w Google!

14.11.2019

 

Masz zdjęcia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Wirtualny świat coraz mocniej przenika się z tym rzeczywistym – również w tych sektorach biznesu, które na pierwszy rzut oka nie mają absolutnie nic wspólnego z komputerami. Wszystko za sprawą internetu, który diametralnie zmienił zachowania konsumentów oraz sposób dokonywania zakupów. Przedsiębiorcy walczący o uwagę i portfele klientów muszą jak najszybciej przystosować się do dynamicznie zmieniających się warunków na cyfrowym rynku.

 

O widoczności w internecie decyduje pozycja w wyszukiwarce Google. Musisz być jak najwyżej 

Kluczem do zrozumienia swoich odbiorców, potrzebnego do przygotowania atrakcyjnej oferty oraz skutecznych działań marketingowych, jest dokładne poznanie przyzwyczajeń oraz oczekiwań przedstawicieli wybranej grupy docelowej. Dzięki danym zbieranym w internecie można je przeanalizować tak dokładnie, jak nigdy wcześniej. I tak według statystyk przytaczanych przez ekspertów z agencji AFTERWEB aż 86% transakcji w relacjach business-customer dzieje się przy dużym udziale serwisu Google. Najpopularniejsza wyszukiwarka w globalnej sieci – szacuje się, że jej użytkownicy stanowią w Polsce 94,3% wszystkich internautów – służy jako główne narzędzie do zdobywania informacji o produktach, porównywania ofert, wreszcie odnajdywania sklepów online i offline.  

W tym wszystkim pozycjonowanie stron także ma znaczenie. A to dlatego, że konsumenci prawie w ogóle nie zaglądają dalej niż na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Witryny zajmujące czołowe miejsca rankingów Google przejmują nawet 95% ruchu, jaki przechodzi z serwisu na zewnętrzne strony internetowe. Liczba użytkowników odwiedzających firmową witrynę przekłada się później na rozpoznawalność marki, a w konsekwencji również sprzedaż. 


Umiejętne pozycjonowanie stron przynosi spektakularne efekty. Tylko popatrz na te wyniki! 

Zdaniem przedstawicieli AFTERWEB zwiększenie częstotliwości wejść na stronę o 376% w ciągu kilku miesięcy jest jak najbardziej wykonalne. Wystarczy „tylko” zoptymalizować firmowy serwis, dostosować go do wytycznych Google, regularnie aktualizować świeżymi i wartościowymi treściami. Niezmiernie przydatne będą też odnośniki przekierowujące na witrynę z innych, często odwiedzanych stron. Przy tak kompleksowym, długofalowym pozycjonowaniu, pojawienie się coraz liczniejszej rzeszy nowych klientów jest jedynie kwestią czasu. Konsekwentne realizowanie strategii SEO, obranej na podstawie rzeczowego audytu, może przynieść wzrost zysków nawet o 70%. I to w takich miastach jak Warszawa, Wrocław czy Toruń, gdzie zwykle panuje wyjątkowo zażarta konkurencja. Dla przedsiębiorstw działających lokalnie skuteczne pozycjonowanie przynosi szczególnie dużo korzyści.


 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

red. DDWLKP.pl | źródło: materiał partnera

Komentarze