Nie szukaj klientów na siłę. Dzięki pozycjonowaniu sprawisz, że sami zaczną do Ciebie walić drzwiami i oknami

02.02.2020

 

Masz zdjęcia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

W każdej branży trzeba sprzedawać jak najwięcej, aby działalność się rozwijała i przynosiła realne zyski. Zdobywanie kolejnych zamówień bywa niezwykle wymagające. Nachalne nagabywanie konsumentów ma raczej nikłe szanse powodzenia – może wręcz przynieść skutki odwrotne do zamierzonych. Trudno zbudować zaufanie do marki, która skutecznie do siebie zniechęca. Dlatego specjaliści ds. marketingu zalecają, aby skoncentrować się na nieco mniej bezpośrednich metodach reklamy. Na przykład poprawieniu widoczności brandu w wyszukiwarce internetowej.

 

Promuj swoją działalność w Google. Zainteresowani odbiorcy sami odnajdą Twoją firmę 

Rola serwisu stworzonego przez korporację z Mountain View rośnie w błyskawicznym tempie i nic nie wskazuje na to, aby cokolwiek miało odwrócić ten trend. Analitycy szacują, że już 70% globalnej sprzedaży odbywa się w internecie. Mało tego, gdyż aż 60% zakupów stacjonarnych na rynkach lokalnych rozpoczyna się od wysłania zapytania do Google. Zbiór istotnych statystyk należy jeszcze uzupełnić o informacje na temat ruchu, który zyskują poszczególne witryny dzięki wyszukiwarce. Znana agencja SEO AFTERWEB podaje, iż serwisy www z pierwszego miejsca przejmują od 40 do 66% wszystkich wejść z listy wyników. Gdyby natomiast zsumować udziały stron, które wyświetlają się na pierwszej stronie rankingu Google, średnio wyniosłyby one imponujące 95%. A mowa przecież o grupie 5-10 adresów, podczas gdy liczba witryn proponowanych przez wyszukiwarkę często idzie w setki tysięcy! Nic zatem dziwnego, że umieszczenie własnej strony w tej ścisłej czołówce momentalnie zwiększa liczbę unikalnych użytkowników w serwisie o ok. 300%.


Pozycjonowanie na własną rękę to wielkie ryzyko. Bezpieczniejszym wyjściem będzie agencja SEO 

Niektórzy internauci z rozmysłem pomijają linki reklamowe w wynikach wyszukiwania. W związku z tym opłaca się tak dopracować jakość firmowej witryny, aby algorytmy Google uznawały ją za wartościową i przydatną dla autorów różnych zapytań. Robi się to poprzez zamieszczanie zajmujących treści, które aktywizują użytkowników, optymalizację działania strony pod kątem technicznym i wiele innych działań. Część przedsiębiorców próbuje pozycjonować swoje internetowe wizytówki samodzielnie – zwykle bez spektakularnych sukcesów. Normy akceptowane przez Google nieustannie ewoluują, o wielu czynnikach rankingowych nie ma żadnych oficjalnych informacji. Internetowe poradniki również nie zawierają wszystkiego. Znacznie bogatszą wiedzą na ten temat dysponują doświadczeni specjaliści z agencji SEO. Wprawdzie za ich usługi trzeba zapłacić, ale w dłuższej perspektywie to i tak lepsza inwestycja, niż pozycjonowanie po omacku i stosowanie przestarzałych metod, za które roboty wyszukiwarki mogą wlepić dotkliwą karę: ban lub filtr, powodujący obniżenie pozycji w wynikach.


 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

red. DDWLKP.pl | źródło: materiał partnera

Komentarze