Jak za pomocą opakowania możemy kształtować doświadczenie klienta w sprzedaży online?

08.03.2018

 

Masz zdjęcia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Dziś wiele z najbardziej udanych i interesujących marek to te, które używają opakowań, by dostarczyć swoim klientom wyjątkowego doświadczenia. Staranne i efektowne zapakowanie produktów dla odbiorców wcale nie jest zarezerwowane wyłącznie dla dużych graczy. Koszty opakowania, bez którego i tak niemożliwe jest wysłanie towaru, musimy i tak przecież ponieść. Przygotowując zamówienie do wysyłki postarajmy się więc o to, aby już samo wzięcie do rąk i rozpakowywanie paczki przynosiło naszym klientom wiele radości i satysfakcji.

 

Krótki przegląd materiałów do pakowania

Zastanówmy się, w jaki sposób możemy zapewnić lepsze wrażenie poprzez opakowanie i jak możesz wykorzystać opakowanie jako dopełnienie wizerunkowe swojej marki. Istnieje kilka typowych opcji pakowania, wśród których najpopularniejszymi sposobami są kartonowe pudełka lub wyściełane koperty bąbelkowe. Są one najbardziej uniwersalne i mają wszechstronne zainteresowanie. Są w stanie pomieścić różnego typu produkty, zarówno elementy odzieży, książki, artykuły papiernicze i biurowe, przedmioty wyposażenia wnętrza, niewielkie akcesoria sportowe, kosmetyki i wiele innych.

 

Sposoby wypełnienia opakowań i amortyzacji wysyłanych przedmiotów

Do kartonów bardzo często stosuje się różne formy wypełnienia, które mają za zadanie zamortyzować produkt umieszczony wewnątrz i ochronić go w ten sposób przed zniszczeniem mogącym powstać na skutek niekontrolowanego przemieszczania się w paczce. Do zabezpieczenia produktów stosuje się woreczki z powietrzem czy styropianowe wypełnienia. Dodatkowym elementem niektórych przesyłek, na przykład czekoladek, jest element w postaci wkładu chłodzącego. Pozwala on zabezpieczyć zawartość przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych (przede wszystkim zbyt wysokiej temperatury).

Znacznie mniej problemu przysparza pakowanie listów, umów i wszelkich dokumentów. Wystarczy umieścić je w kopercie kurierskiej i zlecić jej przesłanie kierowcy, na przykład firmie epaka.pl.

 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

red. DDWLKP.pl | źródło: materiał partnera

Komentarze