Flaga reklamowa wypromuje Twoją firmę. Zobacz, kiedy warto na nią postawić!

15.03.2020

 

Masz zdjęcia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Hasło „flagi reklamowe” wywołuje w nas skojarzenia z plażowymi materiałami reklamowymi. Tak zwane windery z nadrukami promocyjnymi powiewają tuż przy wybrzeżu, wskazując plażowiczom drogę do najbliższej jadłodajni czy wypożyczalni sprzętu wodnego. Jednak ich zastosowanie nie ogranicza się tylko do promocji wakacyjnej: flagi reklamowe przydają się w ciągu całego roku, i to nie tylko nad morzem. Poniżej zgromadziliśmy dla Ciebie przykłady wykorzystania tego typu reklamy. Wybierz spośród nich ten, który najbardziej Ci odpowiada!

 

Ustaw swoją flagę promocyjną przy wejściu do siedziby firmy lub sklepu 

Zapewne nie raz widziałeś tuż przed drzwiami sklepu albo restauracji wystawione potykacze reklamowe z nadrukowaną ofertą danego przedsiębiorstwa. Flagi reklamowe są nieco bardziej widoczną i efektowną wersją tego typu promocji. Nie dość, że ich powierzchnia pozwala na zastosowanie dowolnego koloru i motywu nadruku, to jeszcze przykuwają uwagę przez ruch, jaki generują. Trudniej je przeoczyć, niż wspomniany już potykacz albo tradycyjny szyld. Warto pamiętać, żeby taka flaga była odpowiednio wykonana, gdyż będzie stała na zewnątrz. Powinna odznaczać się odpornością na zmienne warunki atmosferyczne, stabilnością i wodoodpornością. Modele idealnie spełniające te warunki znajdziesz w internecie: oferuje je na przykład firma EXACT. A jeśli zastanawiasz się, czy zakup flagi reklamowej na pewno się opłaca, podpowiadamy: tak. To tylko jednorazowy wydatek, a przy tym inwestycja w przyszłość Twojej firmy, która będzie latami przyciągać Klientów. 


Zabierz flagi reklamowe na ważne firmowe wydarzenie albo targi pracy 

Wyobraź sobie, że organizujesz firmowy event, konferencję lub spotkanie biznesowe. To doskonała okazja, żeby zaprezentować się szerszemu gronu odbiorców i zachęcić ich do podjęcia współpracy z Tobą. Dzięki flagom reklamowym z powodzeniem możesz przedstawić logo, nazwę i ofertę swojej firmy. Pamiętaj, że zyskują one na popularności i jeśli Ty nie wyróżnisz się za ich pomocą, wkrótce zrobi to Twoja konkurencja. Ma to szczególne znaczenie podczas targów branżowych albo targów pracy, gdzie walka o potencjalnego Klienta jest bardzo dobrze widoczna. Z jej pomocą można łatwo przykuć wzrok przechodniów i sprawić, że na pewno podejdą do Twojego stoiska. Trwała i doskonale zaprojektowana flaga reklamowa, choćby ta od firmy EXACT, spowoduje, że zainteresują się oni ofertą i chętniej z niej skorzystają. Zwróć uwagę na to, by wybrać model lekki i łatwy w składaniu, a przy tym o stabilnej konstrukcji. Dzięki temu transport flagi nie sprawi problemu, a jej efektowność przesądzi o sukcesie Twojej firmy na targach.


 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

red. DDWLKP.pl | źródło: materiał partnera

Komentarze