Billboardy, ulotki, ekspozytory. Oto niskobudżetowe sposoby na zwiększenie popularności firmy

11.12.2019

 

Masz zdjęcia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

W dobie wszechobecnego internetu wielu przedsiębiorców zapomina, że tradycyjne formy reklamy nadal mogą pochwalić się ogromną skutecznością w docieraniu do potencjalnych klientów. Tego typu marketing sprawdza się nie tylko podczas prowadzenia stacjonarnego biznesu, ale będzie także świetnym wsparciem dla firmy online. Zobacz, jak stosunkowo niewielkim nakładem finansowym zwiększyć popularność marki. Pomogą Ci w tym chociażby ulotki czy ekspozytory reklamowe.

 

Oczy całego miasta zwrócone na Twoją markę? To nie sen, to rzeczywistość! 

Internet rozwija się w naprawdę szalonym tempie i otwiera przed właścicielami firm zupełnie nowe, nieznane dotąd możliwości biznesowe. Temu nie można zaprzeczyć, ponieważ globalna sieć skupia w sobie ponad 70% transakcji gotówkowych, a inwestycja w skuteczne pozycjonowanie Google lub chociażby w sprawnie działający social media marketing umożliwia docieranie do niewyobrażalnej liczy potencjalnych klientów. Identyczny efekt końcowy można uzyskać stosując najpopularniejsze formy reklamy tradycyjnej, o czym zapomina zdecydowana większość polskich przedsiębiorców. Wśród tego typu marketingu wyróżnić należy billboardy. Są one nieodłącznym elementem naszego krajobrazu – zwłaszcza w dużych miastach. Gigantyczne plakaty widoczne są niemalże dla każdego przechodnia i bezpośrednio wpływają na zwiększenie rozpoznawalności marki lub produktu. 

Na billboardzie miejskim zmieścimy masę niezbędnych informacji. Podobne możliwości dają nam nieśmiertelne ulotki reklamowe, czyli najbardziej budżetowy sposób promocji marki. Karteczki z logo firmy i wyszczególnioną ofertą sprawdzą się w niemalże każdej sytuacji. Ich projekt można wykonać samodzielnie nawet w podstawowym programie graficznym, a wydruk i kolportacja ulotek nie naruszą budżetu przedsiębiorstwa. Wybierając taką formę reklamy tradycyjnej należy zwrócić szczególną uwagę na estetykę, oryginalny wzór oraz na pierwszorzędnej jakości papier.   


Ekspozytory reklamowe to nietuzinkowy i skuteczny sposób prezentacji przed klientem

Reklamą dla prowadzonej przez Ciebie firmy może być również sam asortyment. Zwłaszcza, gdy wyeksponujesz go w prawidłowy sposób. Niezawodne wsparcie dla marketingu stacjonarnego od wielu lat stanowią ekspozytory reklamowe, a jednym z liderów w ich produkcji jest ST Print. Tekturowe nośniki marketingowe sprawiają, że umieszczony w nich produkt znacząco zyskuje na atrakcyjności i staje się o wiele łatwiejszym do dostrzeżenia i zapamiętania przez potencjalnego klienta. Warto zwrócić uwagę także na fakt, że tektura jest niezwykle wdzięcznym materiałem, który pozwala tworzyć niepowtarzalne konstrukcje przy niskim nakładzie finansowym. To dowód na to, że skuteczna reklama nie musi być droga!


 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

red. DDWLKP.pl

Komentarze