5 skutecznych sposobów aby szybko schudnąć

18.08.2018

 

Masz zdjęcia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

#sport   #dieta   #fit   #zdrowie   #waga   

Nie wiesz jak schudnąć i zbudować dobrą formę? Każdy kto próbuje zrzucić zbędne kilogramy szuka skutecznych technik i metod, które mu w tym pomogą. Niestety , ale nie wszystko działa jak należy, dlatego w tym materiale znajdziesz praktyczne wskazówki, które Ci w tym pomogą!

 

Wskazówki dla osób, które chcą szybko schudnąć

Oto lista 5 sposobów, dzięki którym schudniesz szybciej niż kiedykolwiek!

1. Zapomnij o dietach i głodówkach

Diety na dłuższą metę nie działają. Nawet jeżeli stosujesz jakąś dietę, która polega na ucinaniu kalorii to i tak nie osiągniesz celu, który sobie na początku założyłeś.

To działa w taki sposób, że na początku schudniesz kilka kilogramów, lecz po jakimś czasie wrócisz do swojej normalnej wagi. W wielu przypadkach zdarza się tak, że osoby, które przechodzą głodówki lub są na restrykcyjnej diecie nabierają dodatkowych kilogramów. Występuje wtedy tak zwany efekt jojo.

Aby skutecznie schudnąć należy podejść do tego racjonalnie i stosować metodę małych kroków polegającą na stopniowym modyfikowaniu posiłków. Jeżeli chcesz uzyskać, jak najlepszy efekt to ogranicz jedzenie słodyczy oraz produktów spożywczych zawierających dużo soli i cukru. Są one szkodliwe dla zdrowia i powodują przyrost wagi.

Zamiast tego wybierz produkty, które zawierają witaminy i przeciwutleniacze. Doskonałym zamiennikiem dla słodyczy są warzywa i owoce, które naturalnie wzmacniają organizm i sprawiają, że łatwiej zrzucisz zbędne kilogramy. Im więcej takich produktów znajdzie się w Twojej diecie tym lepiej dla Twojego organizmu!

 

2. Uprawiaj sport

Czy zdarza Ci się uprawiać jakikolwiek sport, który wymaga wytrzymałości i dobrej kondycji?

Jeśli nie to czas zacząć działać w tym kierunku! Uprawianie sportu takiego jak bieganie czy jazda na rowerze podnosi tętno serca sprawiając, że jesteś w stanie szybciej spalić tkankę tłuszczową. W procesie odchudzania jest to niezwykle ważny aspekt.

Uprawianie aerobów dwa lub trzy razy w tygodniu to absolutne minimum. To jak bardzo przyłożysz się do treningu i ile potu na nim wylejesz zaprocentuje tym ile kilogramów zrzucisz w przyszłości.

 

3. Pij regularnie wodę

Czy wiesz, że woda stanowi około 70% masy u dorosłego człowieka? Ten fakt powinien uświadomić Tobie, że warto nawadniać swój organizm tak często, jak to tylko możliwe.

Szacuje się, że przeciętny człowiek powinien pić około 2,5 litra wody w ciągu dnia. W cieplejsze dni, kiedy temperatura wzrasta powinniśmy pić jeszcze więcej wody niż normalnie. Dzięki temu masz pewność, że Twój umysł będzie pracował na wyższych obrotach i jednocześnie będzie sprzyjał odchudzaniu.

Najnowsze badania pokazują, że wypicie tylko jednej szklanki wody przed posiłkiem pomaga zmniejszyć apetyt na jedzenie. Oznacza to, że zjesz znacznie mniej niż, gdybyś miał przystąpić do jedzenia posiłku na pusty żołądek.

Warto przypiąć sobie karteczkę nad biurkiem lub zanotować w widocznym miejscu informacje, żeby pić dużo wody. 

 

4. Sprecyzuj swój cel

Bez dobrego planu jeszcze nikt nie osiągnął spektakularnych efektów. Jeżeli zamierzasz schudnąć kilka lub kilkanaście kilogramów to powinieneś wiedzieć, jakie kroki należy podjąć, aby przejść przez cały proces od początku do końca.

Jak powinien wyglądać dobry plan?

Powinien być przede wszystkim możliwy do zrealizowania. Ustalenie celu, który wydaje się mało realistyczny do osiągnięcia może spowodować, że nie przystąpisz nawet do działania.

Zrób to co wydaje się dla Ciebie możliwe. Zamiast ustalenia celu, żeby schudnąć 10 kg w ciągu miesiąca, ustal cel, w którym określisz, że każdego tygodnia zrzucisz 1 kg. Dzięki temu łatwiej Ci będzie przystąpić do działania i wytrwać w postanowieniu.

Kolejnym punktem jest zastanowienie się na krokami jakie należy podjąć, aby schudnąć. Wypisz na kartce wszystkie czynności, dzięki którym uda Ci się zrzucić wagę. Może to być np. 1-godzinna jazda na rowerze, chodzenie 3 razy w tygodniu do siłowni, czy pokonanie dystansu 5 km dziennie.

Im więcej takich czynności będziesz realizować tym łatwiej osiągniesz swój cel. Odchudzanie wcale nie musi być trudne – pod warunkiem, że dobrze sprecyzujesz swój plan działania.

 

5. Znajdź kogoś kto będzie dobrym motywatorem

Ostatnim i niezwykle ważnym krokiem, aby szybciej schudnąć jest znalezienie osoby, która będzie Cię motywowała. Jeżeli chodzisz do siłowni lub klubu fitness to możesz wynająć trenera, który będzie sprawował nad Tobą piecze.

Dobry trener personalny powinien charakteryzować się tym, że wskaże Ci słabe strony, nad którymi trzeba popracować oraz stworzy plan, dzięki któremu szybciej osiągniesz swój cel w postaci zrzucenia zbędnych kilogramów.

A gdy nadejdzie taki moment, że nie będzie Ci się chciało ćwiczyć i przykładać do treningu to przypomni Ci jaki jest Twój cel i zmotywuje do jeszcze intensywniejszej pracy.

Możesz też poznać kogoś z Twojego otoczenia kto ma dokładnie taki sam cel jak Ty. W internecie istnieje bardzo dużo grup wsparcia, na których są osoby, które również chciałyby zrzucić wagę. Wystarczy napisać i umówić się z nią na wspólny trening. W innym wypadku możecie też rozmawiać na Skype raz w tygodniu i dzielić się wspólnie swoimi doświadczeniami oraz osiągnięciami.

Taki przyjaciel-motywator jest na wagę złota i dzięki niemu wspólnymi siłami w końcu dopniecie swego!

 

Autor:
Wpis został przygotowany przez portal Witalne Porady, który specjalizuje się w tworzeniu treści na temat zdrowego stylu życia.,,,

 

 

To może Cię także zainteresować:
Wyjdź z domu! To najpiękniejsza pora roku!
SPA to ukojenie nie tylko dla ciała
Zgrzytanie zębami – jaki jest powód i jak temu zapobiec?

 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

red. DDWLKP.pl | źródło: materiał partnera

Komentarze